Revision Nordjylland holder sommerferielukket i uge 28, 29, 30 og 31.
Ved akut behov kan Tom Picano træffes på tlf. 40 37 11 88.
Der er mange aspekter at tage i betragtning når du starter en virksomhed. Vi kender disse aspekter til bunds og vi guider dig gerne igennem opstartslabyrinten. Vi har mange års erfaring med iværksættere og rådgivning i forbindelse med opstart af virksomhed.
Vi samarbejder bl.a. med Nordjysk Newbizz, som omfatter startvejledning for iværksættere. Derudover er vi medlem af Aalborg Alliancen, hvor vi i fællesskab med 500 andre virksomheder arbejder på at skabe flere arbejdspladser.
Her er et udkast til nogle at de ting du skal have i tankerne inden opstart:
Forretningsplan
Målsætninger
Strategiplan
Markedsundersøgelser
Budgetter
Finansiering
Investeringer
Virksomhedsform
Registrering af virksomheden
Moms regler
Regnskabspligt
Forsikringsforhold
Derudover er vi gerne behjælpelige med kontakt til andre kompetente rådgivere du kan få assistance fra i opstartsfasen. Du er velkommen til at kontakte os for yderligere oplysninger og et møde hos dig eller på vort kontor. Mødet er naturligvis uden omkostninger for dig.
Opgaverne vi kan være behjælpelige med kan være:
Bogføring af daglige bilag (finansbogføring)
Løn beregninger, lønafregninger, a-skat, ambi, atp m.v.(lønadministration)
Debitorfakturering (alt indenfor debitorstyring)
Kreditorbogføring (alt indenfor kreditorstyring)
Afstemninger af bankkonti, løn o.s.v.
Indberetninger m.v. herunder bl.a.:
Momsberegning og momsangivelser
Lønsumsberegning og angivelse
Forretningsgange
Resultatopfølgning m.m.
Ring og lad os give dig et uforpligtende tilbud. Så kan du bruge din tid på det, du er god til – at drive din virksomhed.
Regnskaber
Udarbejdelse af interne – og eksterne årsrapporter, skatteopgørelser m.m.. Vi udarbejder regnskaber for alle typer virksomheder.
Revision
Som udgangspunkt udarbejder vi årsrapporter med baggrund i kravene fra årsregnskabsloven. Vi kan stå for udarbejdelse af årsrapporten på baggrund af den interne bogføring eller vi kan assistere med gennemgang og vurdering af materialet som ligger til grund for årsrapporten udarbejdet internt i virksomheden. For selskaber er det lovkrav at årsrapporten indsendes til Erhvervsstyrelsen digitalt via XBRL. Det er dog stadig (2016) muligt at indberette manuelt.
Vi kan være behjælpelige med udarbejdelse af både den eksterne årsrapport samt den interne årsrapport til brug i virksomheden.
Vi står til rådighed i forbindelse med udarbejdelse af:
Budgetter
Budgetopfølgning
Perioderegnskaber
Indberetninger til brancheorganisationer
Oprettelse af selskaber:
I samarbejde med advokat opretter vi selskaber og udarbejder alle tilhørende dokumenter, herunder stiftelsesdokument, vedtægter, udarbejdelse af ejerbog, indberetning til lovpligtig ejerregister m.v.
Skønsmand og kurator:
Vi fungerer også som skønsmand i retssager samt som kurator i forbindelse med virksomhedskonkurser.
Vi står til rådighed i forbindelse med udarbejdelse af:
Skatteforhold og skatteplanlægning
Finansieringsforhold
Assistance i forbindelse med skattesager
Køb og salg af virksomheder
Ansættelseskontrakter
Ejendoms salg – og investering
Leasingaftaler
Køb og salg af driftsmidler
Optimering af salg til kunder
APV(Arbejdspladsvurdering)
– samt mange andre ad hoc opgaver.
Mail: info@revisionnordjylland.dk
Afdeling Aalborg
Gugvej 140,
9210 Aalborg SØ
Tlf.: 70 70 19 00
Afdeling Hjørring
Frilandsvej 111,
9800 Hjørring
Tlf.: 98 92 81 11
Revision Nordjylland ApS
CVR-nr. 28966571
Bank: Sparekassen Danmark
Reg. 9070 Konto: 9831415239
IBAN: DK3490709831415239
Swift/BIC: VRAADK21
EAN: 5797200019516
AAA rating: Se rating diplom
Revision Nordjylland Hjørring ApS
CVR-nr. 40299637
Bank: Sparekassen Danmark
Reg. 9070 Konto: 1633061641
Afdeling Aalborg
Mandag – torsdag: kl. 9 – 15.00
Fredag: kl. 9 – 12.00.
Afdeling Hjørring
Mandag – torsdag: kl. 9 – 15.00
Fredag: kl. 9 – 12.00.
Udenfor kontortid, i ferier samt helligdage kan Tom Picano træffes på mobil 40 37 11 88.